Ik ben geboren in 1953 en heb dus al flink wat jaartjes achter de rug. Het grootste deel van die jaren ben ik met muziek bezig geweest. Eerst op de lagere school blokfluitles, maar na een paar jaar ben je daar wel op uitgekeken. Toen ik een jaar of 11 was ben ik lid geworden van het Koninklijk Texels Fanfarekorps. Eerst kreeg ik les op de bugel, maar mijn leraar en ik besloten al snel dat ik wat groters moest. Een paar jaar speelde ik althoorn, daarna stapte ik over op de trombone. Later heb ik nog een aantal jaren euphonium gespeeld, en nu de tuba. En groter is er niet.
Op 18-jarige leeftijd begon ik mijn loopbaan bij Defensie en moest ik dus weg van Texel. Maar overal waar ik door mijn werk heen werd gestuurd wist ik ook al snel weer een muziekvereniging te vinden. Het Helders Fanfarekorps, Harmonie Concordia (Breezand), Harmonie Winnubst (Den Helder), Forum Hadriani (Voorburg) en St. Cecilia (Voorhout) passeerden de revue. Na mijn pensionering verhuisde ik naar Dronten, en werd ik achtereenvolgens lid van Eendracht (Dronten), Maris Sonores (Biddinghuizen) en Excelsior.
Sinds 2021 ben ik penningmeester, en doe ik mijn best om goed op de centjes van de vereniging te passen
In het dagelijks leven ben ik nog steeds actief als postbezorger. Na mijn pensionering besloot ik al snel dat thuis achter de geraniums zitten ook niet alles is.